ebook okladka
 

Instagram to 400 milionów użytkowników i ponad 80 milionów postów dziennie. Od niedawna stał się ważnym kanałem promocji, a nawet sprzedaży dla wielu marek. Dzięki Instagramowi oferujemy użytkownikom okno na markę, jej kulturę – nadajemy marce ludzką twarz, ocieplamy jej wizerunek w oczach klienta. Jak skutecznie korzystać z tego kanału?
Zebraliśmy kilka kluczowych porad – jak zoptymalizować swoje konto, zwiększyć ilość odbiorców, pozyskać nowe leady i w efekcie nowych klientów – krótko mówiąc – jak stworzyć z Instagrama kolejny kanał dla sprzedaży swojej marki.

 

Z tego e-booka dowiesz się m.in.:

  • jak zoptymalizować swój profil, żeby był reklamą Twojej marki
  • co, jak i kiedy publikować
  • dlaczego hashtagi są ważne i jak z nich korzystać
  • jak zwiększać zasięgi i liczbę odbiorców

POBIERZ E-BOOKA