Nowoczesny marketing biurowców nie opiera się już tylko i wyłącznie na tym, aby wzbudzić zainteresowanie potencjalnych najemców. Wykracza on znacznie poza, przybierając formę tak zwanego placemakingu, czyli kreowania miejsca, które będzie atrakcyjne nie tylko dla najemców, ale także dla ich obecnych oraz potencjalnych pracowników, organizacji, środowiska naukowego oraz wszystkich tych, dla których dany budynek mógłby stanowić jakąkolwiek wartość dodaną. Filozofia placemakingu pozwala na wydobycie całego potencjału i wartości danej przestrzeni. Jak sprawić, by dane miejsce zaczęło przyciągać ludzi jak magnes? Zobaczcie case study naszego eventu w Rondo1, który zorganizowaliśmy wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Wydarzenie zostało podzielone na dwie części – Dni Otwarte w Rondo 1 oraz 24-godzinny Hackathon w Akademii Leona Koźmińskiego. Podczas eventu firmy mogły zapoznać studentów z przyszłym miejscem pracy, pozyskać ambasadorów marki i otrzymać ciekawe rozwiązania dotyczące wyzwań, jakie stoją przed organizacjami w dzisiejszych czasach. Wydarzenie pozwoliło na ekspozycję firm najemców Rondo 1 na najlepszych studentów i absolwentów czołowych polskich uczelni biznesowych i prawniczych.

W trakcie Dni Otwartych, które odbyły się w budynku Rondo 1, uczestnicy zostali podzieleni na grupy i odwiedzali kolejne, zaangażowane firmy. W ramach odwiedzin zostali oprowadzeni po firmie, a następnie wzięli udział w warsztatach biznesowych, które były wprowadzeniem do drugiej części wydarzenia. Na warsztatach zostały omówione realne case’y nad którymi mieli pracować uczestnicy oraz zaprezentowano wyzwania, które stoją przed firmami, a także obecne sposoby ich rozwiązywania. Tematem tegorocznej edycji wydarzenia było „Transport przyszłości i kreatywne miejsce pracy”! Po Dniach Otwartych nastąpiła selekcja do Hackathonu, którą przeszli Ci, którzy rozwiązali najlepiej pierwsze zadanie konkursowe.

Hackathon biznesowy, który odbył się w Akademii Leona Koźmińskiego był wyjątkowym wydarzeniem gromadzącym najzdolniejszych studentów i absolwentów z najlepszych polskich uczelni biznesowych i prawniczych. Pod czujnym okiem ekspertów uczestnicy mogli sprawdzić swoją kreatywność oraz umiejętności menedżerskie na realnym wyzwaniu. Hackathon był 24-godzinnym maratonem biznesowym, w trakcie którego wybrano 100 najlepszych uczestników Dni Otwartych, którzy zostali podzieleni na zespoły i pracowali nad rozwiązaniem wspólnie ustalonych wcześniej z najemcami casów. Uczestnicy w czasie rozwiązywania zadań mogli liczyć na pomoc mentorów – ludzi, którzy na co dzień w swojej pracy zajmują się tymi tematami. Ich działania zakończyły się pitchem – krótką prezentacją podsumowującą ich pracę, a następnie zostały ocenione przez jury złożone z mentorów oraz autorytetów takich jak Rektor Akademii. Pula nagród dla uczestników najlepszych grup wynosiła 10 000 zł, jednak najważniejszą nagrodą było to, że ich pomysły mogły wejść w życie, a oni sami mogli pracować przy ich rozwoju podczas stażów, które oferowane były dla najbardziej utalentowanych studentów.

Wydarzenie stało się doskonałą formą promocji firm – same media społecznościowe pozwoliły na to, aby informacja o evencie dotarła do ponad 30 tys. osób!