Klienci sklepów Intermarché Grupy Muszkieter zlokalizowanych w Białogardzie, Gryficach, Kamieniu Pomorskim, Kołobrzegu, Trzebiatowie oraz Myślenicach, Brzesku i Kolbuszowej mogą już dowiadywać się o nowych ofertach i promocjach w swoim sklepie z Facebooka!

blog1
Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na prowadzenie komunikacji za pomocą Facebooka. Mowa tutaj już nie tylko o dużych korporacjach, ale nawet mniejszych, lokalnych biznesach. Wydatki na reklamę w mediach społecznościowych rosną co roku średnio o 33% i będą rosły jeszcze bardziej dynamicznie.
Reklama na Facebooku jest tańsza niż reklama radiowa czy telewizyjna i pozwala bardzo precyzyjne kierować przekaz, nie tylko według danych demograficznych i zainteresowań fanów, ale przede wszystkim w konkretnych rejonach geograficznych, nawet po kodach pocztowych.

Agencja interaktywna Pozytywnie.pl od niedawna prowadzi komunikację na Facebooku dla 8 sklepów Intermarche zlokalizowanych na Pomorzu Zachodnim oraz w województwie małopolskim. Dla każdego ze sklepów została opracowana nieco inna strategia zależna od cech grupy docelowej w konkretnym rejonie. Zamieszczane posty są promowane precyzyjnie do bardzo wąskich grup.

Często duże sieci sklepów prowadzą jeden fanpage dla klientów z całego kraju – może to mieć znaczenie wizerunkowe, jednak nie przekłada się bezpośrednio na sprzedaż w sklepie. Działając lokalnie docieramy do klientów, którzy faktycznie przychodzą do konkretnego sklepu.

„W przypadku dużych marek mamy często do czynienia z fanpage’m, który zbiera klientów z całej Polski. Dla nas jednak liczy się, żeby docierać do lokalnych społeczności, organizować promocje tylko dla naszych klientów i wspierać lokalne inicjatywy – to przynosi w efekcie więcej korzyści dla naszego biznesu.” – mówi pan Tomasz Nowacki, właściciel pięciu sklepów Intermarche na Pomorzu.

W mniejszych miastach market Intermarche to miejsce, które znają wszyscy mieszkańcy. Jest to często największy sklep i dzięki temu miejsce spotkań, zbiórek charytatywnych i miejsce powstawania lokalnych inicjatyw.

„Szczególnie ważne jest to, że działania na Facebooku prowadzone są lokalnie – to znaczy, że docieramy z fanpage’m Intermarche Myślenice tylko do klientów z Myślenic i okolic. Dzięki temu klienci wiedzą, że to „ich” sklep i klikają „lubię to”, żeby być na bieżąco.” – przyznaje pan Ireneusz Cichoński, który jest właścicielem kilku sklepów Intermarche w województwie małopolskim.

W ramach współpracy Pozytywnie.pl i Intermarche przygotowano spójny zestaw grafik na strony fanowskie.

 

blog2

blog3