Ponad 100 uczestników konkursu, 1 134 553 zebrane punkty XP, ponad 3000 złapanych Pokemonów i 8 godzin dobrej zabawy – tak przedstawiają się statystyki akcji Łap Pokemony, która odbyła się w dniach 27-28 września w centrum handlowym Focus Park w Rybniku.

Focus Park Rybnik wraz z agencją interaktywną Pozytywnie.pl zorganizowało akcję, której celem było zaangażowanie klientów, budowanie pozytywnego wizerunku i zwiększenie footfallu w centrum handlowym.

s3

Podczas akcji został uruchomiony Lure Module, czyli wabik przyciągający Pokemony w okolice centrum handlowego. Uczestnicy akcji mogli złapać w ciągu godziny nawet 50-60 Pokemonów!

Dodatkowo, w tle odbywał się konkurs – zadaniem uczestników było zebranie jak największej liczby punktów doświadczenia XP w czasie trwania konkursu. Punkty należało zarejestrować przed i po rozpoczęciu konkursu.

s3

Dodatkowo, uczestnicy musieli wrzucić przynajmniej jeden screenshot Pokemona z odpowiednią datą w komentarzu pod postem konkursowym, co pozwoliło zwiększyć współczynniki interakcji na fanpage’u Focus Park Rybnik.

Na zwycięzców konkursu czekały nagrody w postaci powerbanków oraz biletów do kina Multikino.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej akcji. Do wspólnej zabawy dołączyło wielu graczy. Takie działanie to zachęta dla potencjalnych klientów: „mogę zagrać w większym gronie użytkowników aplikacji, mogę wygrać dodatkowe nagrody, mogę zrobić zakupy”. Organizacja eventu z wykorzystaniem popularnej gry to jedna z form budowania wizerunku naszego Centrum jako miejsca otwartego dla wszystkich i dostarczającego rozrywki. – mówi Olga Rutowicz, Specjalista ds. Marketingu w Focus Park w Rybniku.