Rozpoczęliśmy drugi tydzień pracy zdalnej. W związku z panującym zagrożeniem epidemiologicznym, związanym z wirusem COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie całego zespołu, z dniem 13.03.2020r. do odwołania team Social Kiwi podjął decyzję o wprowadzeniu w agencji trybu pracy zdalnej. 

By ograniczyć ryzyko do minimum, postanowiliśmy kontynuować wszystkie działania agencji poza biurem. Zarówno w komunikacji ze sobą jak i z klientami zastosowaliśmy kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną. Każdy z pracowników wyposażony jest w niezbędny sprzęt pozwalający mu kontynuować pracę.

Obserwując dynamicznie zmieniającą się sytuację, natychmiast reagujemy, wdrażamy i dopracowujemy strategie adekwatnie do potrzeb.

Jako agencja prowadząca działania w zakresie obsługi social mediów, wspólnie pokonujemy przeszkody, które narzucił nam aktualnie panujący kryzys.

Nie zwalniamy tempa, pracujemy ze zwiększoną siłą!

Team Social Kiwi